Bebeğim 4 aylık sesi kısılmış onun dışında bşeyi yok ateş vs evim çok sıcak olduğu için zıbınla yatırıyordum üstünede ince bişey örtüyorsum üşütmüş olabilir virüsten dolayıda doktora gitmek istemiyorum ciddi bişey olmadığı sürece bişeyde veremem kendi kendine geçermi acaba neye dikkar etmeliyim