Sdn1234 Doğumdan beri göz kontrolümüzü yaptiramamistik virüsten dolayı bugün yaptırdık astigmat dedi doktor o kadar normal karşıladı ki her çocukta olur gözlük verilmez 1 yasinda tekrardan muayene edilecek dedi bizim gibi durum yasayan var mı?
deryata Sdn1234 evet 3 aylık göz kontrolümüzde yüksek derecede çıkmıştı ama doktorumuz azalır hatta geçebilir de demişti. 6. ayda götürecektik fakat salgın çıkınca götüremedik. 9. ayda götürdük hala var ama bir öncekine göre azaldı dedi. o derecede normal demişti zamanla azalacak diyor. yenidoğanlarda oluyormuş. merak etmeyin geçer sizinkide. allah beterinden korusun