Alyaaas seni o kadar iyi anlıyorum ki canm ☹️
Oğlum 2 aylık 1 ay aşısında boğazım düğümlendi yutkunamadım sanki biri başımdan aşşa kaynar su dökmüş gibi çok kötü oldum
ama 2 ay aşısı daha kötüydü 1 tane koluna 1 er tanede bacaklarına toplam 3 iğne yapıyolar ve yakıyo o iğneler bide kolunu bacağını ben tutmak zorunda kaldım o kadar kötü oldumki kendi ellerimle canını yaktırdım diye ama snra düşündüm bi anlık geçici bişey tabi en küçük bi acıya bile maruz kalmasınlar istiyoruz ama onların iyiliği için mecburuz bazı seylere 😔💞