Merhaba kızlar. Bebeğim küçük dolayısıyla çok emiyor çok şükür🙏🏻 Ama sürekli aynı pozisyonda oturmak belimi çok ağrıtıyor. Yastıklarla destekliyorum hep ama malesef ağrı oluyor. Emzirme minderleri nasıl kullanan var mı? Alsam mı rahat olursa? Pandemi sürecinden dolayı evdeyiz hep hareket de etmeyince bacaklarım, belim, sırtım hatta oturmaktan kalçam bile ağrı yapıyor😟 doğum kilolarımı da veremiyorum dolayısı ile 😟 Önerisi olan?