Bugun saglik ocaginda 6.ay aşimiz vardi kafasina bakti bingildagi cok az bi yumusaklik kalmis dedi baş cevresi 42 korkma falan dedi cok korkuyorum birsey olacak diye başina gelen varmi boyle bas cevresi buyume devam eder dedi icin rahat etmezse 1 ay sinra bas cvresi olcumune gel dedi😪