Merhaba arkadaslar. Belki bilen bilir bircok postun altinda sagarak sut verdigimi yazarim.hep kanayan yaramdir. 8 ayi tamamladi kizim ve benim sutum sadece sabahlari 90 cc cikiyor o da kizim izin verirse sagabiliyorm . Bu durum cok hirpalamaya basladi goguslermde aci da yok sislikte. 3 gun sagmadim az once sagdim 90 cc yine. Artik sagimi birakmayi dusunuyorum. Nasil yol izlemeliyim sizce ? Birden sagmayi kessem nasil anlicam sutun gitttigini tikanma yapmadigini hala olmasina sukrediyorm ama 90 cc bile olsa kizim birakmadigi icin sagamamak cok uzuyor stresi 90 kati yani . Napmaliyim bi yol gosterirmisiniz sagarak verenler nasil kestiniz sutten ??