lvn1221 merhabalar,46 günlük bebeğim var ilk günden beri emmedi süt saklama poşeti aldım sagdigimi buzluga atıyorum ilerleyen gunlerde kullanmak icin.Sagdigin sütü bitirmediyse dolaba koy canım bebeğine vereceğin zaman dolaptan çıkar ısınmasını bekleyip verebilirsin yada su kaynat suyu kaseye koy o sütü de biberonla kasenin icine koy ılımasını bekle sonra bebegine verebilirsin.ben gun icerisinde dolaba da koyuyorum ve o sekilde veriyorum.sicak suyun icine koyunca hemen ılıyor zaten fazla bekletmemeye dikkat et.