Kızlar Sezaryen doğum yapalı 36 gün oldu Havalar da çok sıcak malum o kadar çok terliyorum ki her gün duş alıp evde kısa şort vs duruyom bazen çok az da olsa soğuk gıda tükettim bebeğim çok ağlıyor katılıyor diyorlar ki hep çorap giy sen üşüttün için bebeğe yansıyor karnı ağrıyor filan doğru mudur sizce