Yani eşiniz ayıp etmiş. Hatırlamadığı için değil sizi arabada bekletip üstüne azarladığı için… Benim de eşimin de kafası aşırı meşgul insanlık hali unutuluyor. Hele de bebekten sonra gündelik şeyleri dahi atlayabiliyoruz. Onun için mesela özel bir gün varsa yakınlarda birkaç gün öncesinden ben söylemeye başlarım. Beraber ortak bir şeyler yapmaya çalışırız. Ya da en basitinden malum bebekle her zaman çıkılmıyor. İhtiyacı olan bir şey varsa ben ona alırım ya da benim ihtiyacım neyse anneler günü için mesela alır birkaç gün öncesinden. Daha öncesi de konuşulduğu için hem unutulmuyor hem de kırgınlık olmuyor böylelikle. Hayat uzun daha neler neler yaşayıp kutlayacaksınız beraberce kendinizi üzmeyin bunun için onun tavrına göre siz de önceden hatırlatın.