Bizde geçen hafta aldık baby bruno 20 tanesi 40 lira filan banada bayaa pahalı geldi .üstüne tek kullanımlık diyor bende günde 1 kere tek kullanıyorum ikinciye yeni paket açıyorum acaba kullanm biri bana yardımcı olabilir mi actigim flokani gün içinde kaç kere kullanabilirim bir de kaçar damla kullanmam gerekiyor ilk bebeğim olduğu için biraz tecrübesizim .