Kızlar geçenlerde eczaneden bebeğim için serum fizyolojik aldım pakette 10 tane var 37 lira . Normalde mi böyle yoksa eczanemi bana pahalı verdi biliyorsunuz eczanelerde bile fiyat farkı oluyor. Siz ne kullanıyorsunuz fiyatları ne . Sorun yok hani alırım ama normalde böyle mi merake ettim