Oglum aksamlari 7-8 arasi beslenir ve uyur.Ben normalde kendim uyumadan önce 11-12 gibi tekrar mama yapardım ama dün gece uyuya kalmışım akşam 7 de yemişti en son gece bir uyandım saat 4 ben uyanıp mama yapmaya kalkmasam belkide hiç uyanmicakti.gece beslenmesini artık onun isteğinemi bırakmam lazım dün çok üzüldüm 7 den 4 e kadar ac kaldı die 😏 sizce uyanmasada yedirmelimiyim?