Elisaa canım bebeğinin gazı vardır benim oğlumda öyle 1,5 aylık dün mesela sürekli ağladı 8 saat boyunca hiç anne sütü almadı bende mecburen mama verdim ve mamayı biberonla değil kaşıkla ver sana tavsiyem çünkü biberona alışınca seni bırakabilir gaz hareketleri yaptır bebeğine ve gaz damlası kullan