Doğum yapalı 56 gün oldu sezeryanla yalnız kanamam hiç bitmedi adette gördüm Doktora gittim bundan sonra kanaman olmaz demişti İki gün geçti sonra yine başladı yalnız kanamanın rengi hep kırmızı hiç kahverengiye dönmedi Antibiyotik kullan tekrar gel dedi korkuyorum