sporcuanne benim kızımda öyle maalesef doğduğu günden beri hep ıkınıyor yüzü kıpkırmızı oluyor kakasını da rahat yapıyor gaz çıkarıyor doktora kontrole gittiğimde söyledim kolik dedi gaz damlası başladık gaz çıkarıyor ama yetmiyor dedi şimdilik azaldı baya