Asel_58 benim ikizlerim de erkek
benim miniklerden biri daha kolay uyuyordu ama son bi kaçgündür uykuya direniyo ama ben bi kaç gündür evde olmadığımıza yoruyorum bi yere gidince düzenleri bozuluyor hele kuzulardan birisi resmen inatlaşıyor uyumamak için uyku saatini falan şaşırdı ne zamandır uyumuyo ama ağlamıyorda oynuyo kendi kendine ama ben yarım saatte olsa uyusun istiyorum umarım bi an evvel geçer bu durum