Blmmss Kızlar adetim 16’sında gelmesi gerekiyordu gelmeyince dün test yaptım tek çizgi çıktı yine de içimde şüphe var bebeğim daha çok küçük acaba hamile olabilir miyim bir daha test yapmalı mıyım normalde gecikirdi adetim. 6 gün gecikti şu an