Deletedmom273 nesinden pişman olunuyo ki onu anlamadım. Kızım şuan 10aylık hiç bi yan etkisini yaşamadım. Hastanelerde sürüneceğimize evde atlatacak hafif bi hastalık olacak. Aşısı yokken kaç çocuk öldü gitti biraz araştırsın o yaptırmak istemeyenler. Halk arasında kanlı ishal olarak bilinir. Günde belki 20-30bez değiştiriliyo düşünün ne kadar ciddi bi hastalık olduğunu