Ozge-aman Bebeğim 1 aylık Sma mama kullanıyoruz ilk defa kabız oldu çok zorlanıyor kakasını yaparken ne yapmam gerek 😞
Deletedmom240 Ozge-aman doktorunuzun numarası var mı? 1 ay çok küçük daha doktorunuza danışmadan fitil, lavman vs yapmayın. Bu kadar minikken ne yapılabilir hiç bilmiyorum. 😔
Deryamete Ozge-aman dubhalac sürüp kesinlikle al iyi geliyo o mama bizde de kabızlığı tetikledi sma ya geçtik fitil dene çocuk catlamasin hemen bağırsak tembelliği yapmaz ya
Ozgesma Ozge-aman hipp combitic kullan. Benimkide dogdugunda beri kabızdı o mamayla düzene soktum. Nerdeyse tüm doktorların tavsiye ettiği mama. Bide duphalac şurup kullanmışdık biz. 2. Aydan sonra geçer. İlk başta mama kullananların hepsinde oluyor genelde. Uygun bi mama düşünüyorsanızda similac öneririm ☺️
Ozge-aman Deletedmom240 evet kullanmak istemiyorum fitil zeytinyağ veriyorum ama onuda korka korka ne kadar doğru bilmiyorum bu kabızlık ne kadar sürüyor ilk çocuk tecrübesizlik var
MarlaSinger Zeytinyağı verin bi çay kaşığı başka da yapacak bi şey yok maalesef. Poposunu kulak çöpüyle falan sakın uyarmayın tembellik yapar
Deletedmom240 Ozge-aman zeytinyağını bize de önermişti doktor ama benimki o zamanlar ek gıda alıyordu büyüktü ay olarak. Mamaya devam edecek misiniz? Belki o mamaya tepki gösteriyordur değiştirince düzelir.
Ozlemm35 Mamayı değiştir bence , şu sma mamasınin da birgün çocuğumu kabız yapmadı iyi geliyor diyen kişi görmedim…. Bence doktoru ile görüş mamayı.degistirtecektir sana kesin…
Ozlemm35 Ozge-aman Benim doktorum da bebelac gold önerdi ve çokta memnunum 6 aydır kullanıyoruz, dene istersen.Doktor önermiş sonuçta
Deletedmom240 Ozge-aman dördüncü ayda kabız olunca bizim doktorumuz da bebelac gold önermişti. 20.aya kadar kullanmaya devam ettik.
Ozgesma Ozge-aman canım denemeden bilemessin benim bebegmide bebelac gold kabız yapmışdı. Her bebekde farklı oluyor demek ki. Deneye deneye bulacaksın. Birde onu dene belki sizde işe yarar. Bide şurubu al sen az az da olsa ver gece yatmadan önce veriyordum ben bir çay kaşıgı