BusraG cnm ilk günler herkes böyle oluyor sonra onun ceviz kadar miğdesine yetecek kadar süt çıkıyor ama sağarak vermek yerine emzir. Uyku arasında saat başı kaldır emzir. Ne kadar memeni tutsa kârdır. Mamayı memene damlat, o şekilde memene tutunsun. Ağlasın ağlayacak ama sen kendinden süt geleceğine İnan sezaryen olmanın sütle hiç bir ilgisi yok. Sütün için ten tene temasla bol Bol emzir, su iç, her fırsatta uyu uzun bir süre memede ağrı sı
zı vs hissetmeyebilirsin çünkü bebeğine Yetecek kadar süt üretimi olacak. Naparsan yap bu süreçte biberonla mama verme