vera66 bu hastalık şöyle birşey. Durduk yere ateş yükseliyor. Ateş düşürücü veriyorsun banyo yaptırdıgın halde ateş bir saat falan iyi sonra yine yükseliyor. Ateş aniden bitiyor. İki üç gün sonra çocuk kızamık olmuş gibi her tarafı leke kırmızı. İlk önce kızamık dedik biz doktor altıncı hastalık dedi. Aşısı yok. Tedavisi yok. Kendiliginden geçiyor. 6 ay 3 yaşında kilerde görüyor.