Betul6565
kızım nisan sonu doğdu, sadece banyolarından sonra ve hava gerçekten serinken uzun kollu/bacaklı giydiriyorum. Onun dışında kısa kol/çıtçıtlı badi. Yalnız çorabı ihmal etmiyorum; biraz gaz sorunumuz var 😬 üstelik bir kaç haftadır camımız açık yatıyoruz. bence çok kalın/uzun kollu giydirmeye gerek yok, hava gerçekten çok sıcak🤷🏻♀️