Merhaba sütümü ikizler doğduktan sonra hep sahip verdim prematurelerdi ve kendilerini doyuramıyorlardı o zaman 60 cc yetiyordu zamanla 100 oldu 2 3 saatte bir besliyorum.suan 2 ay 25 gun ben 3 ay diyim oldu bebislerim ne kadar beslemeliyim bir bebeğim 120 lere cıktı diğeri eskisindsnfazla verince kusuyor karar veremedim yetiyor mu acaba