Kızlar oğlum 11 aylık mamayı artık sadece geceleri 1 yada 2 defa içtiği için göz önünden kaldırdım takip etmiyorum yani ne kadar kaldığını falan ve akşam uykusuna yatarken yaptığım mama son mamaydi eşim eczaneye gitti ama kullandığımız mamanın numarası yoktu 3 aylıkken sütüm kesildiği için tüm mamaları denedim içmedi almadan gel dedim ama birazdan uyanır mama için bebe biskuvisiyle biberon maması nasıl yapiliyo kac tane katiyim bide suyla mi yapsam süt le mi aç uyumasin hangisi daha iyi olur lütfen yardımcı olun yoksa uyandırıp yemek yedircem o derece kafaya taktım 😔😔