Guneeess bugün olduk aşımızı gündüz biraz huysuzdu şuan mışıl mışıl uyuyor gece bizi birşey bekliyirmu şuan bilmiyorum ama her ihtimale karşı calpol bulundur evde ben çok huysuz olunca bi çay kaşığı verdim hemşire çok dayanılmayacak huysuzluğu olursa ver dedi ağlama krizleri olunca mecbur vermek zorunda kaldım sonra rahatladi