Oglummmmm Merhabalar 5 gün önce sezaryenle doğum yaptım 2 gündür kaşıntım ve yanmam var. Bir de kötü koku . Enfeksiyon kapmış olabilir miyim ? Başına gelen ve çözümü bulan var mı? Çok da su içiyorum
NaimeYilmaz Oglummmmm muhtemelen evet pedinizi gerekırse 1-2 saatte bı degıstırın ped bende de hemen enfeksıyon belırtısı gosterdı doktorum bı kutu daha yazdı antıbıyotık 2 kutu bıtınce gectı sukur