Umay55 9 aylık kızım var 6.ayımda adet oldum ama bu ay adetim gecikti 6gün. İdrar testi yaptım negatif. Yarın kan tahlili yaptırcam başına böyle bişey gelen varmı? Hamile kalma olasılığım da düşük ama yine de korkuyorum çok erken daha bebeğim çok küçük
23201060 Umay55 aynı durumdayim. Benim bebegimde 7 aylik. Dogum sonrasi 3 ay regli oldum üst üstte. Duzene girmiş gibiydi. Şuan 2 ay oldu hala olmadim test yaptım negatif. Ama ihtimalde var.
iyikianneyim61 Umay55 40 imdan sonra bi kez gördüm birer haftayla bidaha lekelenmem oldu dogum yapali 6 ay oldu halen olmadim hatta ben 3 kez test yaptrdim negatifti ama normalmis boyle olmasi diyolar
Babyboymother Umay55 ben de 7. Ayımda adet oldum canım suan 10.ayımız bitmek üzere tekrar olmadım test de yaptım negatif cikinca rahatladım ama bu durum normalmiş
Seherr00 Aynen benimde öyle oldu doğumdan sonra 6. Ayımda adet gördüm bir sonraki ay 15-20 gün gecikmeyle oldu normalmiş bu durum korkmayın 😊
Izabella Umay55 benim dogum yapali dort bicuk ay oldu gecen ay oldum sandim sandim diyorim cunku bir gun ve peceteyi bile doldurmayacak kadar azdi sonra kesildi bir daha da gelmedi nedenini hala bilmiyorum
Umay55 Izabella bebek emiyorsa olabilir diyorlar biz ek gıdaya geçince emmesi azaldı hemen oldum ki ne olma orkid yetmedi ilk ay
Izabella Umay55 emiyor canimda ben oodum sandim sonra peceteyi bile doldurmayinca bi anlam veremedim oldummu olmadimmi bende anlamsdim yani doktra gitmak istiyorum heryerde koroma spral taktirmak istiyirum ozeller cok pahali devlette taktircam hastaneler korona bilemiyorum ne yapcam sastim kaldim valla
HnfHm iyikianneyim61 Izabella 23201060 kızlar normal bişey mi peki? üç kere idrar testi yaptım içim rahat etmedi kan testi yaptırdım beta hcg 0,3 yani negatif. Bebeğim 4 aylık ben iki kere adet oldum, şimdi üzerinden 10 gün geçti. Doğum sonrası salgın yüzünden kontrole de gidemedim içim bi tuhaf ya.
iyikianneyim61 HnfHm bence degilsiniz o durum olsa cikar bende 3 kez idrar yaptim kan vermedim çünkü kac ay gecti ols abelirtileri olur die dusundum🙂🙂
23201060 HnfHm benim üstünden 2 ay geçtiği için sanırım dogum sonrasi düzensizlik yani normal bisey. Daha 2 gun once test yaptım negatif. Olsa şimdiye kadar belli olurdu diye düşünüyorum