Sevgili annneler merhaba 6 ayda bebegımun gobegınde sislık gozlemledım aslında tam gobek deliği değl birazcık üstüü doktora goturdum fıtık dedi az once bi video izledim göbek üstü sislıkse eğer o agrı yapar ona hemen mudahele yapmak lazım dedi şimdi kime inancagımı şaşırdım boşunamı bekledim ben diyorum kendi kendime acaba bebegım agrı çekmişmidir gerçekten diye vicdan azabı cekıyorum resmen:(:(:( bebegının göbeği bu sekılde olan bilgisi olan lütfen Yazsın: