Yildirims Merhaba , bebegim kan dmlası kullanmaya başladığından beri çok huzursuz . Kakasını çok zor yapıyor ve koyu kıvamlı. Çığlık atarak ağlamaya başlıyor . TreeliFe aldık kan damlası . Siz bu durumu yaşadıysanız çözmek için neler yaptınız?
03032014 Yildirims ben yaşamadım hiç sidefer kan damlası kullanıyorum memnun kaldım tavsıye ederim canım gecmıs olsun bebek yağıyla masaj yapın karnına yukarı aşagı