5 yıl önce yaptırmıştım.ben bebeği sarmaniza gerek yok taktiktalro alet sıcak tutup terletiyor sanırım ilk özel bı kilime gittim 5 yıl önce 500 TL para ödedim dediğiniz gibi bebeği sarın emzirin terlesin dendi ama numune alamadılar boşa gittik yani üniversitesi Hastanesi’nde hemen yapıldı ikinci topuk kAni sonucunu beklemeden yaptırdım