merhaba, ben doğumdan sonra bi müddet kullandım çok işime yaradı. hem yaralara iyi geldi hem fazla sütü topladı hemde kıyafetlerimi korudu akan sütten. bence kesinlikle her doğum yapan kişi almalı. lansinoh kremle beraber neredeyse göğüs yarası problemi yaşamadım. şimdi alıştım emzirmeye artık ihtiyaç duymuyorum. bendekini uygun bi fiyata satabilirim isteyen malum biraz pahalı bir ürün.