Nursu94 Arkadaşlar malum gebelikte göğüslerde büyüme oluyor. Benim sağ göğsüm diğerine göre biraz daha büyük ve bu beni çok rahatsız ediyor. Şu an bebegim 3 aylik ve emziriyorum. Ilerleyen zamanlarda düzelme olur mu sizde ne yapmalıyım bu durumda
AslhanDivarc Nursu94 insan vücudunda her zaman bi asimetri vardır ama göğüsler büyüyünce daha çok farkediyoruz. Bildiğin kadarıyla az da olsa herkeste vardır o fark. Bendede var ama estetikten başka çare olacağını düşünmüyorum