Aymiram Normal dogum yaptım dogum dan 1 ay sonra bu bel agrısı beni bitirdi eğilince dogrulamıyorum cok korkuyorum bacaklarımdan aşagısında his kaybı oluyor carşamba doktora gideceyim bu sorunu yaşayan varmı😔
Gulsen-mira76 Aymiram bende sezeryanliyim benim de çok kötü bazen kitleniyor im korkuyorim öyle kalıcak diye fırsat bulup doktora gidemiyorim
PembePelikan Aymiram prenses doğum mu yaptınız. Eğer epidural iğne yaptırdıysanız bel ağrısı çok normal. Maalesef uzun süre bel ağrısı yaptırıyor kimisinde bu durum kalıcı oluyor.
Beratt Aymiram benim de cok zor dogum oldu ben de oyle bir ay sonra başladı agrı belım kopuyor cocugu tutarken kalıyorum resmen
PembePelikan Gulsen-mira76 endişe etmeyin belden yapılan iğneler ağrı yapıyor. Birkaç egzersizle düzelir.