Kizlar 2.5 3 aylik bebeklerinizi nasil tutuyosunuz ? Oturur vaziyette tutan var mi yoksa hep govdenize yaslayp dik mi tutuyosunuz ? Ana kucaginda falan pozisyonlari nasil ? Ben hep dik ya da yatar vaziyette tutmaya calisiyorm ama kaynanam esim falan tutarken kucakta oturur gbi tutuyolar