Selbi Merhaba kızlar oğlum 9aylık oldu 3 gün önce ve 2 gündür ateşi var 37.4 yada 37.5 alından ama ilk gün 37.8 çıktı doktorumuz calpol 4 saate bir ver defi ama yine pek işe yaramıyor bol bol emxiryorum su zorla içiyor ıhlamur veriyorum birde önerebikeceğinşz başka bir şey varmı ateş için yada diş ağrısı için birde kaç gün sürer
Selbi Tubali diş jeli doğal olmadığı için dr osanit küçük top şeklinde var onu önerdi ama işte bir yere kadar yapıyorlar birde karanfil yağı ile zeytinyağı karıştırıp sürüyorum valla çaresizlik kötü bir şey bilginiz için teşekkür ederim 😊
Tubali Selbi bizde dişten çok çekiyoruz😞Benim oğlum 8 aylık üstteki dişleri çıkacak uykusunda ağlama krizleri, sıfır iştah, huysuzluk çıksada bu dişler kurtulsak. İlk dişi 5 aylıkken çıktı üsttekiler bayadır şiş hala çıkmadı 😔