Merhabalar arkadaşlar geçtiğimiz gün arkadaşım 36 haftalık doğum yaptı. Evde suyu patlamış hastaneye gitmiş 2 3 saat beklemişler en son sezeryana almışlar ve çocuk doğduğunda direk kuvezle birlikte başka hastaneye yoğun bakıma nakli gerçekleşmiş ve çocuğun solunum sıkıntısı varmış ekstra olarak burnuna sanki yandan bastırılmış gibi bir yamukluk var. Böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olur musunuz??