Arkadaşlar kızım bu aralar sürekli büyük tuvaletini yapmıyor az az altına yapıyor bu durum beni bazen çıldırtıyor eve iğrenç bir koku giriyor ne yapsam yapmıyor yalvarıyorum olmuyor kızıyorum olmuyor yapınca bir kere kabız olmuştu o yüzden korkmuş yapmıyor bende makat çatlağından şüpheleniyorum kabızlık için ilaç veriyorum zeytin yağı veriyorum ama yine yapmıyor çocuk dr götüreyim yoksa başka bölümemi götüreyim veya önereceğiniz birşey varmı yardımcı olursanız sevinirim