Selinto
Selinto Ben bu konuyu doktorunla konuştum evet spordan sonra vücut laktik asit üretiyor ama çok ağır spor yapanlar için o ben şimdilik sadece koşu bandında tempolu yürüyorum ve uzun süre olmamak şartıyla koşuyorum birde sporu birden bitirmiyorum yavaşlayarak bitirip spordan hemen sonrada emzirmiyorum spordan önce emziriyorum spordanda 30 40 dk sonra emziriyorum benim kızımda 4 aylık şimdiye kadar bi sorun yaşamadık