Duruuu ilkonce beslenme şeklini yeterli sıvı alıp almadığını gözden geçirin bunlar varsa düzeltin, düzeltmenize rağmen devam. Ediyorsa ilk sebebi alerjidir, alerjide ishal olduğu gibi kabızda olur, birebir örneğini yaşadım o yüzden net söyleyebilirum bunu,arkadaşımın bebeği 2.5 yaşında poposundan kan akarak kana yapıyordu her seferinde, defalarca doktora gittiler duphalac gibi zimbirtilar şurup lar kullandılar ama hiç faydası olmadı,gel gör ki çocuk gün içinde biberonla süt içiyordu artık biberonu bıraktırma amacıyla 1 hafta sütü kesti çocuk tamamen normal yapmaya başladı, çocuk süte alerjik tepki veriyormuş anlıycan,tekrar süt verdi 2 güne aynı kabız yapmaya başladı, belki süt değildir ama en büyük sebebi süt ve süt ürünleridir alerji sebebi sizde böyle şeyleri gözden gecirip deneyin birşeye alerji gösteriyor olabilir vücudu,umarım daha fazla yipranmadan çözülür 🙏