Azraninnnannnesi Kızlar hayırlı akşamlar. Dünden beri göğsümde ağrı var üstüne yatamıyorum, dokununca cok acıyor emzirirken problem yok. Göğsümün yan tarafında fındık kadar bi çıkıntı gibi var ve kızarmış doktora gideceğim yakın zaman da. Başına böyle bişey gelen var mı
Liyaa Azraninnnannnesi cnm muhtemelen göğüslerin dolu tatlı yediğim zamanlarda başıma geliyor benim sık sık emzir düzelene kadar elinlede masaj yap ilerledinmi çok zor geçiyor ben 4gün uğraştım birde sağdıkça çoğaldı tatlı yemeğe korkar oldum
Ipekk Azraninnnannnesi süt bezelerinden dolayı benimde oluyordu. Mastit daha farklı bişe.Siz o şişliklere duşta bolca masaj yapın
Cansukureys Azraninnnannnesi ben bu sebeple 2 kere hastanelik oldum ikisindede ateşim 39.5 olmustu canım. Emziren lohusa annelerde olan bir durummuş. Hemen hiç vakit kaybetmeden sağmanı öneririm
Liyaa Azraninnnannnesi cnm uzun süre emzirmediğinde o bezeler büyüyor hemen benim kızımda 2,5 aylık 1saat geç emzirim ağrı yapmaya başlıyor bezeler varsa
Azraninnnannnesi Liyaa evet dediğiniz gibi olabilir çarşıda işim vardı bi önceki gün 3 saatte emdi normalde bazen daha sık emiyor ama inanılmaz bir ağrı
Azraninnnannnesi Yagmur05 evet fındık gibi bir çıkıntı ve kızarıklık yani bu elime geliyordu ama ağrı hiç olmamıştı 😕
Nazlina Azraninnnannnesi sicak banyo yapip emzirmelisin sut kanallarinn acilir yada sicak su torbasi falan koy iyi gelir