Perissmom Ada_Deniz yatmadan önce banyo, masaj, kundak, pilates topunda hafif zıplama, beyaz gürültü. Besledikten sonra mutlaka gazını çıkarın, umarım işe yarar ❤️
Masalseyhan Ada_Deniz canim kesin cözum elinizde carsafla sallamak birde süpurge sesi veya bebek uyutucu sesler. Ben de yasadim boyle uyuytum hep
Zerr Ada_Deniz Ağlaya ağlaya yorulunca, kundak, sallanma, emme ve fön sesi deneyebilirsiniz. En etkili arabada gezmek
Ada_Deniz Masalseyhan evet o çarşaf içinde sallama ile bir müddet sustu sonra yine başladı ağrısı sancısı vardı demek ki sakinleşemedi bir türlü sabah 5 de artık hali kalmadı uyudu 😔
MiraysMutti Elektrik supirgesi sesi acin ve yuzukoyun yatirin 5dk sabredin sakinlesir umarım, biz oyle uyuyoruz
Elifba Ada_Deniz ne cektim ya allah sabır versin kolik ve gaz acı elma yağıyla her gün ayak altlarına masaj yap canım gazını çıkart mutlaka gaz problemi de yaşıyorsan damlalarını ihmal etme en son Almanya’da satılan bir Damla’yla hafifletmiştik buzuki Orhan’ın kolik Bebekler için müziği var ağlama krizine girdiğinde onun sesini bastıracak şekilde müziği aç ben ayağımda sallıyordum hala daha ayakta sallanıyoruz allah yardımcın olsun
Ada_Deniz ZeynepinAnnesi19 sallanır beşik var onu sevmior hamağı da sevmez bence sallanır beşiğe koyuyorm anında uyanıor sallıyor yokk sevmedi sanırım
ZeynoEce Ada_Deniz besledikten sonra mutlaka gazını çıkar emziriyosan yediğine dikkat et mama veriyosan biberonu çalkalama. Emzik kullan mutlaka. Bol salla masaj birde kolik müziği değilde her bebeğin bi ninnisi vardır ona alıştır. Ben piş pişliuordum.
Ada_Deniz ZeynoEce canım mama olayımız günde 2 defa anne sütü ve mama kullanıorz mamayı bıraksak belki biraz daha rahatlarız ama bazen sütüm mü az bilemiorm meme ile kavga ediyor… bırakmayı çok istiorm mamayı doktor da kes mamayı dedi mamayı kaşıkla karışıtirıyorm sürekli gazını çıkarıyorx gece beslenmesinde gaz çıkarırken uyanıor bazen çok uğraşıorm gazı çıkmıor 😔.. bende piş pişi dinletiyorm arkadan da elektrikli süpürge çalışıpr youtubeden onda da gecici sakinleşior işte
Zeynepomer96 Ada_Deniz ay ne çektim ilk 3 ay ben biliyorum allah yardımcın olsun . Beyaz gürültü yüksek ses açıp kucağımda sakinleştirir ayağımda sallayarak uyuturdum
ayazasaf Ada_Deniz bacakları gevşek kalacak şekilde kollarını hafif sarın çok hızlı olmayacak şekilde salalyın biz çözümü bu şekilde bulduk rabbim yardımcınız olsun bir süre sonra geçecek sabrınızı artırsın rabbim tek çare sabır :(
Koalammm Ada_Deniz arabasına koyup bir iki tur atın evin içinde veya yolda taşlık yerlerden götürürseniz arabayı öyle uyuduğunu görürsünüz
Beratt Ada_Deniz bizde koliğiz ve puse te koyup ileri geri yapıyoruz ve cocuk hemen susuyor yanda yapa bilirsin ama kolların kalıyor ama bebek ıcın dayanıyorsun 3 aylık olucaz Hala aynı pustde uyuyoruz ses acıyorum
Ada_Deniz Beratt cnm sevmedi bzmki puseti çarşafa koyduk salladık dün çok kötüydü kıyamam yaaa 10 dan gece 5 e kadar ağladı uyumadı ne yaptysak olmdı çarşfta salladk o zaman durdu sonra yine başladı saat 5 dede artık hali kalmadı demk ki uyudu 😔 bugün de kusuyor sürekli
Beratt Ada_Deniz Ada_Deniz valla bizde ne cektık kac sever acile götürdüm yeni yeni duzelıyor 2 bucuk aylık oldu inşallah duzelır bir an önce
Ada_Deniz gezentianne kundak dışında hepsini denedik kar etmedi kundağıda daha önce denemiştim hepsi gecici bir 10 dk işe yarıor sonrası yine aynı 😔
Masalseyhan Ada_Deniz canm seni cok iyi anliyorum aynilarini yaşadım. Gece 1 de baslardi sabaha kadar ne cekiyorduk ancak sabah 5,6 yoruluyordu oyle uyuyordu. Ama sabir gereken bi durum maalesefki. Bu arada anne sutumu aliyor bebegin