kdrcnbln benim kizim oyleydi canim ilk 3 ay boyunca. aksam ustu 6 da baslardi 9 a kadar sebepsiz yere aglardi emmezdi susmazdi. sonra uyurdu. doktorumuz kolik oldugunu soyledi. bir sebebi yok yani her gun ayni saatte haftada 3 gunden fazla boyle sebepsiz aglama nobetleri oluyorsa koliktir muhtemelen. yapabilecegin pek bir sey yok sabir ve zaman disinda. kucagina al bol bol sakinlestirmeye calis. los isikta dur fazla uyaran verme arabaniz varsa gezdirebilirsiniz yoksa evde kendin arabada gidiyor gibi bebegi kucagina alip hoplayabilirsin. beyaz gurultu acabilirsin youtubeden. veya evde aspirator sesi fon makinasi sesi acabilirsin. uyumasina yardimci olacaktir.doktorumun bana onerdikleri bunlardi. 3.5 aylik olunca bir gunde bicak gibi kesildi. simdi 5.5 aylik gulec dunya tatlisi bir kiz oldu. Allah kolaylik versin sana az kaldi sabret gececek.