Merhaba anneler. Aranızda yeniyim. 22 günlük bebegim var. Bugün canım dondurma istedi yedim ve daha öncesinde sag gögsüm agrıyordu ve dondurma yedikten sonra aniden üşüme titreme ateş başladı. Sizce bi bilgisi olan var mı çok merak ediyorum. Şuan ki durumdan dolayı hastaneye de gitmek istemedim