GoGirl 1 hafta oldu ben taktiralı bel ve kasık ağrısı oldu doktor normal dedi parol la geçmezse gel dedi. İlk gün çok zorlandım ama geçti ara ara leke ve sancı oluyor o yüzden dedim bunlar enfeksiyon belirtisi değil diye. Enfeksiyon genelde kokulu akıntı şeklinde oluyor kasık ağrısı da oluyor tabii