Zumrana benm bebeğimde öyle idi meme reddi yaşadık kilo alımı düştü aylık 1 kilo alınması gerekiyordu , 500 grm altında oluyorsa aylık kilosu mecbur ama vereceksiniz .ben 3 ay zar zor meme verebildim , mama da yemiyordu bebeğim açtı karnı gurulduyordu yani bizde tek çare uyurken besliyorduk yoksa kesinlikle ne mama nede meme verebiliyordum , tabi bu durum ek gıdaya geçince düzelti .. bu arada biz 5 aylık iken ek gıda başladık diyebilirim benm tercihim ev yoğurdu oldu ..🙏🏻 Rabbim evlatlarımızı koruyup kollasın inşallah, hayırlı akşamlar 🧿