Urazveannesi canım benim kızımın 1,5 aylıkken başladı alerjisi. Süt, süt ürünleri, kırmızı et, tavuk, yumurta, kuru yemişler, patlıcan, domates, karpuz, kiraz, tahin e alerjimiz vardı. Bende sen gibi herşeyi kestim. Kızım şimdi 6 aylık. Bugün alerji doktoruna gittik kanda ve deride alerji bakıldı ve çok şükür ikisi de negatif çıktı.
Burda bir arkadaş @metehanmm vesilesiyle Konya da bir tıbbı bitki uzmanına ulaştım. İsmi İsmail göçer. O bitkisel bir su hazırladı krem losyon sabun vs yolladı. Onları kullandım yaklaşık 1 aydır ve gözle görülür düzelmeler oldu hemen. Kullandığımdan beri yüzünde egzama hiç olmadı, önceden olanlar da hemen iyileşti. Ben o adamın vesilesiyle Rabbim den şifa buldum. Denemeni tavsiye ederim. Şifa olur inşallah miniklere 🤲🏻😍