mavisimmm20 baska bir sebebi yok malesef ki. bende dogdugundan beri meme mama seklinde gittim. 2. aya girdiginde kizim emmeyi teddetmeye basladi. biberonu hemen kestim siringa ile vs vermeyi denedim istemedi kiyametler koptu o biberonu verince yine susup icmeye devam etti. emzirme destekleme sistemi denedim yine aynisi oldu 1-2 cekiyor ve basliyor aglamaya. mecbur sagarak vermeye basladim ama 2.5 aylikken sutum tamamen bitti. ilk dogdugunda vs anlamiyor bebek daha kucuk oldugundan zaten emiyor uyuyor surekli. ama 1. ay bittikten sonra bebegin gozu aciliyor ve biberon meme ayrimi yapabilecek seviyeye geliyor. cok gec olmadan biberonu kesin. serce parmaginizi bebeginizin agzina verin o emmeye baslayinca siringa ile mamayi agzina sıkın. emzirme destekleyici sistemi arastirin. medikalden emzirme sondasi aliyorsunuz bir ucunu memenize bantliyorsjnuz 1 ucunu biberona koyuyorsunuz ve bebek memeden sut emerken aslinda biberondn gelen mamayida icmis oluyor. ben cok gec kalmistim siz ayni hatayi yapmayin. ama eger ki biberonu da reddediyorsa o zaman gecicidir