Princesmotherr Mersinliyim 8 sene İzmir'de yaşadım hep ben tatile gittiğimde yağardı kar İzmir'e,Mersin'e zaten yağmıyor ilk kar yağışını Bitlis'e atandığımda görmüştüm tabi bilmediğim için "yaa bi yerden beyaz beyaz şeyler geliyor deyip üstümü silkeliyordum" 😄 Şu an Ankara'dayım o kadar güzel yağıyor ki gözlerimden kalpler çıkıyor 😍 Tabii sıcak yuvamız var binlerce şükür Rabbime,o yüzden güzel geliyor.Allah dışarıdaki kardeşlerimizin yardımcısı olsun,bir şekilde.