Kızlar benim oğluşum 12 günlük. Biraz uykucu galiba 🤷🏻♀️ Ne zaman emzirsem 10-15 dk ancak emiyor hop uyuyakalıyor göğsümde. Ben istiyorum ki daha çok emsin ama yok illa uyuyacak orada. Uyandırıyorum yine 1 dk emip yine uyuyor. Sizde de durum böyle mi? Bu normal mi? Sütüm ona yetiyor herhalde doyuyor diye düşünüyorum. Doymasa uyumaz ağlar dimi sonuçta? Doktora da söylemiştim 10-15 dk emiyorsa daha ne istiyorsun demişti. İlk 5 dk emeceğinin %80’ini emer o dedi. Sarılık yok demişti doktor ilk 1 hafta olmadıysa korkma demişti. Aklımda deli sorular??? 🤷🏻♀️🤦🏻♀️