kirpikuclari ben zıbın almıştım kızıma, giyink diye bir siteden. Benim bir kahramanım var ve ben ona babam diyorum yazıyor önünde, altına da kendiniz güzel sözler yazıyorsunuz. Ben rahmetlik oğlumla ilgili falan yazmıştım kızımın ağzından. Kızım bir iki kere giydi, daha küçülmeden bir gün bunu yıkama çerçeveleticem dedi eşim 😂😂